Nalkas juletid

Då var det dags för juletid och förhoppningsvis då även lite tid till att teckna eller måla lite. Ska bli ruskigt skoj att komma hem och få en vit jul!

Har varit dålig att uppdatera bloggen på senaste, och det just för att hålla på de bästa karamellerna lite till. Så ni kommer få vänta lite till för att få det bästa från mig. Däremot kan jag slänga in lite andra målningar jag håller på med,som vanligt så finns inget färdigt,kanske lite av min signatur.Tråkigt men så äre,jag gillar att börja på en ny duk dock inte avsluta en målning med detaljer. Så kan det vara men har en del projekt på G så jag kan nog vänta att slutför nåra tavlor och starta igång på några andra istället. Just the way I want it!

Jimi har några sköna poser här:

 

 

Har kommit fram till att överstrykningspennor i samband med lite kraftigare Posca pennor ger en rätt shysst look.Dessutom äre inte samma långa väntetid som med oljemåleri. Blir nog till att beställa hem lite fler poscas. Mitt nyårslöfte må bli att jag ska öka takten för målandet,lite klent med de på sistone.

peace out & relax


Kommentarer
Postat av: Emma

Båda målningarna är skitsnygga! vilka mått har dom?

2009-01-15 @ 13:07:57
URL: http://emmawalthersson.blogg.se/
Postat av: Annette Nilsson

Åhhh den med gitarren är för härlig!! Jäklar vad du är duktig!!!/Annette Nilsson

2009-01-31 @ 18:15:26
URL: http://galleriswea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0