Målarhelg

Har nu haft en intensiv målarhelg där jag fått en del gjort..har kommit igång med mitt storprojekt.

här är mitt projekt som sträcker sig 700mm x 1000mm och de e mitt stora projekt under detta år,uppdateringar kommer att komma.såhär ska de se ut när storprojektet är färdigt..och såhär ska de se ut när det är färdigt..

 

ursäkta den dåliga kvaliten,har endast en mobil till kamera.ska på lite löv på trädet+mörkare himmel,annars e den

^

såhär se då min bild ut till uppgiften "fritt motiv,impressionistisk tolkning"...

kom gärna med kritik.

Förra uppgiften jag hade,måla av två äpplen,inte heller färdigt,men den kommer att uppdateras denmed.

v



Kommentarer
Postat av: Gerda-Thyra

Jösses... så vansinnigt SNYGGT du målar! Där ligger man i lä med hästlängder...!!!

Var det så att du hade pluggat konst i Florens, eller?

Hur som helst så är du ju bara SÅ duktig!

/Helene

2008-10-13 @ 08:52:06
URL: http://helenej.blogspot.com/
Postat av: Andreas

Nope,de e jag som precis gått ut gymnasiet.gått natur med inriktning miljö,men har väll hållt på lite vid sidan av studierna..

2008-10-15 @ 10:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0